Ofiste böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?

Ofiste yan masamda oturan arkadaşım bugün konuşuyorduk. Bana boş konuşuyorsun, ben senle muhattap olmuyorum sen benle konuşuyorsun dedi. Hiç ondan böyle bir tepki beklemezdim. Oysa ki her zaman yaptığımız muhabbetler vs. Sizce nasıl davranmalıyım? İnstagramdan vs. çıkartayım mı?

Ofiste böyle bir durumla karşılaşan oldu mu?
Cevapla