İşler hayatımızı nasıl da sarmış iş güç telaşı... Aklımızı işe kiralamışız demek ki...
Son zamanlarda aklını en çok ne / kim meşgul ediyor?
İşler hayatımızı nasıl da sarmış iş güç telaşı... Aklımızı işe kiralamışız demek ki...
Aklımda işler birbirini kovalıyor.
Bi de çoook yorgunum
Ya sen?
iş yerindeki, olumsuz tavırlar beynimi kemiriyor. aklım benim hep ailemde, çocuklarda... okulda nasıl, evdeki minnoş ne durumda. çocuk odaklı oldum çıktım iyice. özlüyorum filan, muhakkak görüntülü arıyorum, içimdeki anne susmuyor.
Cevap
19Cevap
gelecek düşünceleri
Hepimizin ortak derdi
Bazı şeyleri patrona anlatsammı anlatmasammı acep diyorum. Söylesem kızacak, söylemesem öğrenirse kızacak🙄
Bilmesi gerekirse bilecek
İyi şükür
İş yerinde arkadaşim ile aramızda ilişki olduğu iması edildi bu çok rahatsız etti
Hıımm kötü olmuş
Can sıkıcı.
Ev meselesi ya, evi taşımak istiyorum orta vadede ama kiralar ve konumlar kafamı karıştırıyor
Allah yardımcın olsun
Gerçek bir aşk kadını bulmayı hayal ediyorum hep :)
Hayırlısı o zaman.
Pazartesi ufak bir sınav var o meşgul ediyor
Kolay gelsin başarılar
Teşekkür ederim ☺️
İş güç ya bugün sabah bi çıktım akşam 10da girebildim ege
Allah kolaylık versin
Teşekkür ederim sen napıyosun?
Bu aralar işlerden zorlanıyorum. Kafam dağınık
Geçmiş olsun ç
Eyvallah
Nasıl oldun
genel olarak ruhum yorgun.. öyle hissediyorum. bir süredir böyleyim. ne kadar daha sürer bilmiyorum. iş güç hayat gailesi ile meşgul ediyorum işte.. yoksa çoktan ağır depresyona girerdim de şu işi yapayım bunu halledeyim diye diye giremedim ağız tadıyla :))))
Depresyona ağız tadıyla girilmez güzelim :) ne iş yapıyosun kız yakanı bırakmıyor?
fakülteden arkadaşım aynı whatsapp grubundayız. sürekli olumsuz yazıyor her konuda. hiç muhatap olmuyorum. cevap vermiyorum. görmezden geliyorum. bir başka arkadaş test sonuçlarımı sordu sorun var mı dedi. ben de ufak bi sorun var takipteyim deyince ya kanser olursan diye soruyor beni etiketleyip. bir arkadaşı öyle olmuş böyle olmuş bir sürü şey... dedim ne alaka... küfür edecektim yazdım yazdım sildim.. ama beni tanıyanlar o ne alakayı nasıl söylediğimi bilir.. küstü bana :)))
Saçmalamış canımsın. Geçmiş olsun şimdiden bu arada. Kaç yaşındasın
bu arada avukatım.. bu mesele de kafamı yoran bir konu idi.. bak kafam dağınık dedim ya... işte o hesap..
Anladım, sonuç belli mi
ben yaşlıyım. vardır ruhum 70-75 nereden baksan.. kimlik yaşım 44.
sonuç takipteyim işte.. sıkıntı yok. eyvallah
iyi geldi iki kelam etmek. kafam dağıldı accık. teşekkür ederim. şen ve esen kal
Rica ederim ne demek. İstersen daha fazla da konulabiliriz. Ağız tadıyla depresyona girmezsen ama :)
denk gelince konuşuruz tabii neden konuşmayalım.. sağolasın.
Teşekkür açık mı mesaj kutunuz
değil
Hmm bana da mı açık değil?
seni tanımıyorum ki eyvallah iyi geldi iki kelam etmek. ama mesajlaşmaya gelince o iş benlik değil. sağol var ol. daha uygun birini seçebilirsin mesajlaşmak için ablacım.
Sen bilirsin :) belki biraz laflarız diye dedim yanlış anlama :) bugün işte misin bu arada
işteyim. sakin bir gün. ağır bir dosyaya çalışmak durumundayım ama henüz başlamadım. bakalım kısmet...
sen çalışıyor musun?
Çalışıyorum 7.30da iş başı
hıımm erkenmiş. Kolay gelsin.
Teşekkürler sana da kolay gelsin. Çok kafana takma diğer meseleyi de her şey olacağına varır :)
eyvallah sağolasın
Evde iş güç düşünmem, işe gittiğim zaman orada düşünüyorum. Diğer zamanlarda geçim derdini düşünüyorum.
Bende o kadar yogunum. ki kendimi zaman ayiramiyorum :)) birseyi dusunmuyorum ben
İş güç çok. Hem çalıştığım işte hem de özel işlerde
Az iş çok para az iş çok para.. Oldu oldu oldu... Şükürler olsun 🤭
Bu sorunun icin yardimci olabilirim.
Nasıl?
Dm den yazarmisin birkaç makele paylasacagim
Bir iş teklifi var? O meşkul ediyor
Kabul edecek misin?
Yıl sonu belki
Hayırlısı olsun
İnşallah
Fransızca kursuna gitsem mi onu düşünüyorum.
Işten başka bişeye vakit kalmıyor ki
Aklım son zamanlarda daha berrak ve rahat..
Darısı başıma
Annem. babamm
Allah sağlık afiyet versin
Cok sagolun
Şu sınavlar
Başarılar diliyorum
İşime meşgulüm
Kolay gelsin
İş ya bu ara çok yoğun
İşler ve bazı durumlar cevap bulamadıgım
Eski sevgilim 🥺 Sözlendi
1ay olmak üzere sevgilim🤗
dusuncelerım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar