Kilolu insanlar gördüğünüzde ne düşünürsünüz?

Etrafinizda ya da yolda yürürken kilolu insanlari gordugunuzde ne dusunursunuz? Herkes insan her insan sevilmeli mi dersiniz yoksa igrenir misiniz? Beden olumlama aslinda bir palavra mi? Lafta sevip içinizden nefret mi edersiniz? Goruslerinizi merak ediyorum.

Kilolu insanlar gördüğünüzde ne düşünürsünüz?
Cevapla