Daha çok bir kadına tecavüz et öldür gibi bir durum bu bunları yakalayıp önündekilerini keseceksin erkeklik bu değil adamlik hiç değil bir kadın herşeyin en güzeline laik bunu sen veremiyorsan cekileceksin yolundan aslında anlamaliki senin ona verebileceğin çok şey olmasına rağmen istemediğindendir zorla olmuyor bazı şeyler
Hayır. Bu olay öyle değil. Tecavüz yok ama daha da vahşi olaylar var 1974-1991 arasında Amerika'da 10 kişiyi öldüren ve onları bağlayıp işkence edip öldürmekten zevk alan bir psikopatın kendine taktığı isim BTK. Amerika polisi adamı yakalayamıyor. Adam gazetelere, FBI'a, polise, Beni yakalamanız için daha kaç kişiyi öldürmem gerek diye mektup yazarak dalga geçiyor. 1991'de hem öldürmeyi bırakıyor hem mektup yazmayı ve kim olduğu belirsiz kalıyor. Taa ki 2004'te BTK geri döndü diye mektup yazmaya başlayana dek. Ufak bir çocuğu öldüreceğini onu takip ettiğini felan belirtiyor ki 25 Şubat 2005'te yani tam 31 yıl sonra yakalanıyor. Adı Dennis Rader 2 çocuk babası evli, adli kaydı temiz, işinde gücünde bir adam...
Fakat btk görüntüsü sanki çıplak bir kadın görüntüsünde geçmişi arastirlarsa kesinlik ilk başlarda tecavüz ettiği kadınlar çıkacaktır ilk hazirladigi btk yazısında esinlenerek söylüyorum sonra belkide fikirleri değişip zayıf ve güçsüz insanları öldürmeye başlamıştır yakalanmış netice Amerika'da öyle piskopat çok daha binlercesi var okul baskını yapanlar vs
Çok korkutucu bir şey ama... Düşünsene baban dünyanın en cani, en tehlikeli seri katili olarak 31 yıl sonra yakalanıyor.. Çocukları yerinde olmak istemezdim.
Psikopatlar için inanılmaz büyük nimet bi ülke çünkü ıssız bölgeleri ve yolun ortasında karşına çıkan büyük ormanları çok fazla var yani ceset saklamak için birebir ve bu bölgelerde genellikle sığınabilecek tek yer benzinlik oluyor onların bazılarında da çalışan ve kamera bile olmayabiliyor
Arazi genişliği ve ıssız yerleşim yerlerinin etkisi olduğunu ben de düşünmüştüm biliyor musun? Ama o halde çok daha vahim bişey var. Yani dünya üzerinde fırsatını bulsa seri cinayetler işleyecek binlerce insan var o zaman? Yakalanma korkusu engel oluyor
Bu açıdan teknoloji iyi oldu işte. Gerçi topraklarımız her birinin katili farklı binlerce kadının katledilmesiyle başı çekiyor... Ha bir kişi 15 insanı öldürmüş ha 15 kişi 15 kadını...