Öhöm duruma ortama kiminle (tanıdığım olup olmaması) olduğuna bağlı bir gecelik falan bir şeyse acımam basarım odayı dicem kardeşlerim yaşları daha kaç küçükler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Geç giderim aklıma başka bi şey gelmez ki gözümde hala çocuk.. (17)
Merhaba konuyla alakasız olacak ama bir soru sormak istiyorum ben Türk telekom hat kullanıyorum hattım abimin adına abim geçen yıl 17 yaşındayken bana aldı bu hattı şu an 18 yaşındayım ama o zaman hattı alırken 18 yaş altı olduğum için o zaman hattı benim adıma yapmadılar abim kendi adına yaptı biliyorsunuz paket fiyatları da pahallı şu an Türk Telekom da 60 TL ye mobil yaşa 500 MB diye Bir faturasız paket kullanıyorum aylık 60 TL veriyorum ama internet de yok paketin içinde saadece 500 MB internet var oda çok az bana yetmiyor onun dışında pakette 1000 dk+1000 SMS var aylık 60 TL de veriyorum bu pakete bende aileme İnternetim az bana yetmiyor faturalı hatta geçmek istiyorum faturalı hatta bol İnternet var aylık 15-20 GB İnternet var ban yeter faturalıya geçebilir miyim diyorum aileme ama bana hayır sakın faturalı hatta geçme sonra fazla fatura gelir ödeyemeyiz seni kandırırlar sonra abinin başına bir şey gelir hat abinin adınadır falan diyorlar hep bana geçmeme izin vermiyor ailem. Ne yapmalıyım? Sizce faturalı hatta geçmeli miyim?
Merhaba konuyla alakasız olacak ama bir soru sormak istiyorum ben Türk telekom hat kullanıyorum hattım abimin adına abim geçen yıl 17 yaşındayken bana aldı bu hattı şu an 18 yaşındayım ama o zaman hattı alırken 18 yaş altı olduğum için o zaman hattı benim adıma yapmadılar abim kendi adına yaptı biliyorsunuz paket fiyatları da pahallı şu an Türk Telekom da 60 TL ye mobil yaşa 500 MB diye Bir faturasız paket kullanıyorum aylık 60 TL veriyorum ama internet de yok paketin içinde saadece 500 MB internet var oda çok az bana yetmiyor onun dışında pakette 1000 dk+1000 SMS var aylık 60 TL de veriyorum bu pakete bende aileme İnternetim az bana yetmiyor faturalı hatta geçmek istiyorum faturalı hatta bol İnternet var aylık 15-20 GB İnternet var ban yeter faturalıya geçebilir miyim diyorum aileme ama bana hayır sakın faturalı hatta geçme sonra fazla fatura gelir ödeyemeyiz seni kandırırlar sonra abinin başına bir şey gelir hat abinin adınadır falan diyorlar hep bana geçmeme izin vermiyor ailem. Ne yapmalıyım? Sizce faturalı hatta geçmeli miyim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Öhöm duruma ortama kiminle (tanıdığım olup olmaması) olduğuna bağlı bir gecelik falan bir şeyse acımam basarım odayı dicem kardeşlerim yaşları daha kaç küçükler
Geç giderim aklıma başka bi şey gelmez ki gözümde hala çocuk.. (17)
Hiç genişlikle işim olmaz 😀
Geç giderim napim.
Merhaba konuyla alakasız olacak ama bir soru sormak istiyorum ben Türk telekom hat kullanıyorum hattım abimin adına abim geçen yıl 17 yaşındayken bana aldı bu hattı şu an 18 yaşındayım ama o zaman hattı alırken 18 yaş altı olduğum için o zaman hattı benim adıma yapmadılar abim kendi adına yaptı biliyorsunuz paket fiyatları da pahallı şu an Türk Telekom da 60 TL ye mobil yaşa 500 MB diye Bir faturasız paket kullanıyorum aylık 60 TL veriyorum ama internet de yok paketin içinde saadece 500 MB internet var oda çok az bana yetmiyor onun dışında pakette 1000 dk+1000 SMS var aylık 60 TL de veriyorum bu pakete bende aileme İnternetim az bana yetmiyor faturalı hatta geçmek istiyorum faturalı hatta bol İnternet var aylık 15-20 GB İnternet var ban yeter faturalıya geçebilir miyim diyorum aileme ama bana hayır sakın faturalı hatta geçme sonra fazla fatura gelir ödeyemeyiz seni kandırırlar sonra abinin başına bir şey gelir hat abinin adınadır falan diyorlar hep bana geçmeme izin vermiyor ailem. Ne yapmalıyım? Sizce faturalı hatta geçmeli miyim?
geç giderim
Merhaba konuyla alakasız olacak ama bir soru sormak istiyorum ben Türk telekom hat kullanıyorum hattım abimin adına abim geçen yıl 17 yaşındayken bana aldı bu hattı şu an 18 yaşındayım ama o zaman hattı alırken 18 yaş altı olduğum için o zaman hattı benim adıma yapmadılar abim kendi adına yaptı biliyorsunuz paket fiyatları da pahallı şu an Türk Telekom da 60 TL ye mobil yaşa 500 MB diye Bir faturasız paket kullanıyorum aylık 60 TL veriyorum ama internet de yok paketin içinde saadece 500 MB internet var oda çok az bana yetmiyor onun dışında pakette 1000 dk+1000 SMS var aylık 60 TL de veriyorum bu pakete bende aileme İnternetim az bana yetmiyor faturalı hatta geçmek istiyorum faturalı hatta bol İnternet var aylık 15-20 GB İnternet var ban yeter faturalıya geçebilir miyim diyorum aileme ama bana hayır sakın faturalı hatta geçme sonra fazla fatura gelir ödeyemeyiz seni kandırırlar sonra abinin başına bir şey gelir hat abinin adınadır falan diyorlar hep bana geçmeme izin vermiyor ailem. Ne yapmalıyım? Sizce faturalı hatta geçmeli miyim?
geçme ara da geçiriyorlar valla birde faturalıdan çıkarken geçiriyorlar
Bende kararsız kaldım maddi durumumuz da yok pek fazla hiç gelirim de yok
geçme o zaman boşuna yük olma