Kimsenin kimseyi incitmediği bir dünya hayal bile olsa bence hayaliyle bile çok güzel. En azından bu hayale nasıl yakınlaşabiliriz?

Herkes daha merhametli, daha empatili, daha hoşgörülü olsa, kavgalar, dövüşler, savaşlar, şiddetler azalamaz mı?

Kimsenin kimseyi incitmediği bir dünya hayal bile olsa bence hayaliyle bile çok güzel. En azından bu hayale nasıl yakınlaşabiliriz?
Cevapla