Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben bunu kardeşim gibi görüyorum ama sizce bu beni yanlış anlarmi o yüzden uzakmı dursam biraz
Arkadaşlar bir arkadaşım var erkek 16 yaşında bende 20 yaşındayım hep aynı ortamdayiz ben bunu kardeşim gibi gördüğüm için daha iyi davranıyorum yani ona karşı daha rahatım yaşı küçük olduğu için sürekli yanyanayiz falan bazen o benim yanıma falan geliyor ama sizce hani yanlış bir düşünceye falan girermi bu acaba
İnsan doğası gereği kadında nasıl oluyorsa erkeklerde de ilgi duyulduğu sevildiği yere gitme içgüdüsel olarak çekici gelir. Lakin sen bunu kişiye sert bir üslupla belirtiyorsan. Mesela " Sen benim kardeşim gibisin, seni küçük erkek kardeşim gibi seviyorum." Tarzda cümleler kurarsan sürekli olmayacağını zaten ona belirtmiş olursun. Aksine eğer bu cümlelerden rahatsız oluyorsa emin olabilirsin ki senden hoşlanıyordur. Yapılması gereken şeyi senin kararın belirler.
Cevap
1Cevap
güzel fantezi
Anlamadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?