Gecenin 3'nde son ses müzikle sokaktan geçen insanımsılara ne denir?

Ne anlıyor bu insanımsılar? Gecenin bu saatinde korna çalıp geçmesine mi, o müthiş zevksiz müzik zevkine mi, o kekoluğuna mı neye saysam bilemedim.

Güncellemeler
+1 yıl
Eğitilemez bu türevlerin doğaya salınmasına karşıyım.
Gecenin 3'nde son ses müzikle sokaktan geçen insanımsılara ne denir?
Cevapla