Sokaklarda yaşamaya karar verdim sizce iyi bir fikir mi?

Hep sokaklarda olacağım iş güç yok arkadaş yok mutluluk yok bende sokakta boş boş dolaşıp serseriler gibi parkta falan uyumaya karar verdim susuz falan da kalmam çeşmeler var açlıkta artık ölürsek yapacak bir şey yok sokak soğuk olursa da cami var
Sokaklarda yaşamaya karar verdim sizce iyi bir fikir mi?
Cevapla