Sanki üvey evladım arkadas hepsi mi düşman olur bana ya 😀😀
Neyse zorla kendimi kahvaltıya davet ettirdim👊😂😂
Sanki üvey evladım arkadas hepsi mi düşman olur bana ya 😀😀
Neyse zorla kendimi kahvaltıya davet ettirdim👊😂😂
Bir arada yaşadığımız zaman gerginleşiyorduk birbirimize karşı. Bilhassa evdeki nüfus arttıkça oksijen kalitesi düştükçe tahammülümüz minimuma iniyordu. Ama şimdi herkes bir yanda, farklı şehirler, hatta farklı ülkelerde. Ve herkes büyüdü, kendi hayatını kurdu. Belki zaman zaman hala sinir oluyoruz birbirimize ama kısıtlı vakitte görüştüğümüz için eskisi kadar tehlike arz etmiyor.
Tek kız olmamdan ötürü olabilir. :)) Ama ayrı düştüğümüz durumlarda oldu şimdi Allah var. Bir ailede her şey yaşanıyor her şey. Hayırlısı olsun. :)
Cevap
19Cevap
Hayır sevmiyorum
Sen boyle deyınce hatırladım bır aılem vardı 😂 hafta sonu goreyım bari superReyis 😂
Zahmet olacak gibi olursa valla gitmem 😂
Anamlar yay Burcu degıl onlar gelsın ya da gelmesın 🥺 kadın yaptığım temizliği beğenmiyor
Sonra anneyi kesip buzdolabına koyunca suçlu biz oluyoruz 🥺 ben anamı kesip buzdolabına koyamayaksam evlat olmamın ne anlamı var ki?
#analarbuzfolabındamutlu
😂
https://ibb.co/XJzJG7R
Kimse ana sevgimizi sorgulamasın 😂😂
Korkmuyor mu acaba 😈
Yok ya boyun kilidi atıyorum , seni kessem n’apabilirsin ki diyorum verdiği cevap kahve içer misin 🥺
Sanki konumuz kahve 🤦🏽
Bak işte analar hep aynı 🥺
Ailede herkesin iki ismi var benimki tek sen düşün ne durumdayım
Yaa kıyamam :D olsun bak en azından kahvaltıyı seninle etmişler :D
😅😅
Bundan 28 yıl önce anne tarafın ilk torunu olduğum zamanlar evin tek çocuğu olduğum zamanlar tam bir prensesdim 👸
Ne zaman veletler türemeye başladı külkedisi olduk 😂
veletler ahhahshhs
Yok arkadaş el üstünde tutulduğum falan yok, gayet sıradan evlat modundayım.
babam tarafından çok seviliyorum evin ek küçüğü olmanın faydası
Hayır, istedikleri gibi olmadığım için bu evde bile yaşamaya hakkım yok ama mecburum
Yok beee kendi çabamızla kendimizi el üstünde tutuyoruz
Nasıl davranırsan öyle geri dönüş oluyor genelde. Sen bence bi hareketlerini gözden geçir :)
Evin en büyük çocuğu olarak seninle hem fikirim maalesef
El üstünde tuttulurum.
Bizim aile gayet düzgün, bir sorun yok.
Tek çocuk olduğum için fazlasıyla
El ustunde dehil de orta vaziyet
He valla sonuncu olduğum için 😂😂
Açıklama kısmındaki gibiyim bende
Tutulmam
Ama çağırırlar yemeğe
Evet ailenin kralı benim
Kahvaltıyı hazırlayaydın gardaş
Ben genelde el altinda tutulurum 😉
Seviolar ki hergun ararlar:)
Tabikide her zaman
Evet prensesler gibiyim ben baba evinde
Tutuluyorum
Tek çocuk olmanın mükemmeliği derim ben buna
Hayır
Aynı ben😒
Genel olarak evet
pek değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?