AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Napalım ofise geldik ya. Elemanlar pazar günü çalışmıyor haklı olarak ben bari geldim proje çiziyorum:)
Kolay gelsin😊
Sağol sen napıyorsun be yaa
Bende bakım yapıyorum bea
Ooo hayırlı işleeer:) Ben anlamam o işlerden, krem mrem mi :D
huu
Yok yüz ve vücut bakımı işte
Merak ettim sen be ya niye gizlisin.
Aloooo
Merak edebilirsin, gizliyim sonuçta jdmdmc
Yok yav ben de açıktasın sanıyordum asşdlmasds
Komik mi
Bilmem sen karar verirsin. Ama merak ediyorum hala be ya :))
Normal etmen😂
Niye normalmiş?
Çok normal😂
Niye çok normalmiş uyuz hanım?
Ulann gizliden çıksağa jdkdkxk
Al çıktım çıktıııım
Tamam şimdi kapanabilirsin😂
iyi madem:)
Ayak parmak aramdan uzaktaki tvyi seyretmeye çalışıyorum. Çok heyecanlıııı😍🤗👍🤓
Çok eğlenceliymiş ya😂😂😂😂😂
Denedin dii mi😂😂😂🙏🤓
Ajjsjsjs yoo
🤓
Deniz, kum, güneş :) Senin?
Vay be benim yerimede tadını çıkar, ben evdeyim🙄😥
Hahaha gel beraber tadını çıkaralım 😂
Gelebilsem keşke😂 neredesin il olarak
Normalde İzmirliyim de yazlık Didim'de. Biliyor musun buraları?
Hayır, İzmir'e gelmiştim sadece
Sen doğuştan şanslısın😂
Aydın'la Bodrum civarında bir yer diyeyim o zaman. İzmir'e de gelmeyen zaten ne bileyim shdhdh
Neden daha gidemeyenler vardır illa ki
İzmirli olduğum için bende kendimi şanslı görüyorum evet. Ama Antalya'ya da gözüm kaymıyor değil son dönemde. Bakarsın oraya taşınırım kim bilir 😂 Takılıyorum ya hiç gelmeyen de çok vardır elbette ama İzmir görülmesi gereken bir şehir bence insanıyla, ruhuyla..
Katılıyorum Türkiye'nin birçok güzelliğinden birisi İzmir'de kesinlikle görülmesi gereken bir yer.
Bilemezsin, oraya da taşınabilirsin. Bence istersen olur ki neden olmasın. 😉😊
Öyle. 9 Eylül'deki Tarkan konserini duymuşsundur mutlaka diye düşünüyorum. Dünyanın en büyük 5. konseriymiş, 2 milyondan fazla kişi varmış. Ben orada en önlerdeydim orada bile yeniden mutlu oldum o anın ve bu şehrin bir parçası olduğum için :) Ama son dönemde çok göç aldı ondan İzmir'e mentalite olarak en yakın yer Antalya gibi geliyor bana.
Evet, gurur duyulacak bir şey gerçekten.
En önlerdeydin demek, kamera'da var mısın😂
Bilemiyorum kamera çekmiştir de görünecek miyim o kalabalığın arasında acaba.. Ne kadar yakışıklı olduğumu merak ettin demi 😉
Dur tahmin edeyim, aslan burcusun drğil mi😂
Hahaha iddialı konuştum farkındayım 😂 Ama cık olmadı, tekrar deneyiniz 😜
Tühhh tutmadı mı? Aslında kendini övdüğün için aslan demiştim tutmayabilirde dedim içimden yine de şansımı denedim😂 seni biraz daha tanısam hangi burç olduğunu bilmek zor değil.
Evet çok az konuştuğumuz için normal bilememen 🙂 Burçlara ilgin var demek. İpucu vereyim öyleyse toprak grubuyum 😂
Evet, burçlara çok ilgiliyim inciğine cıncığına kadar araştırırım.
Şimdiiii 4 ihtimale düştü, ipucu için teşekkürler ama biraz daha düşünecağim kdkxmmc
Hahah bir daha boşa gitsin istemiyorsun tahminin demek. Yalnız benim bildiğim 3 toprak burcu var sen nasil burçlarla ilgilisin jdjajhs
4 toprak burcu var
Oğlak, koç, boğa, başak
4 tane işte
Koç ateş olmasın 😂
Olabilir 🤣😂 ama ben toprak diye biliyordum koç'u da neyse karıştırdım.
O zaman 3 ihtimalden birisin ve gıcıksında kesin oğlaksın sen
Hahahah 😂😂😂 Sesli güldüm Oğlaklar gıcık mıdır hep 😂
Evet ya çok gıcıklar😂 umarım oğlak değilsindir😫
Boğa ol noluğrrrr boğa da inatçı ama olsun yine diğerlerine göre onunla anlaşıyorum😂
Hahahah çok içten söyledin boğa ol diye 😂😂 Bilemiyorum neyim acaba.. Senin burcun ne?
Ya söylesene😂😂😂😂
her zaman ki gibi evde bön bön oturarak
Hmm😂😂😂
:)
Oturuyirum düğüne gircem 2 3saate
İyi kıvırtmalar dkdkkdmd
Saol saol
Yataktan kalkmak istemiyorum ama kalkmam lazım 🤧
Neden kalkman lazımmm
Duş almam lazım 🙄
Almadın mı daha 1 saat geçmiş😂
Yoo yatıyorum hala 😒
Hmmmm yani bu kadar miskinlik de fazlaaaa amağ
Yoo sadece yattığımı kim söyledi 😅
Pinekliyorum ahaha 🤣
İyi pinpinler😂
Teşekkürler 🐥
Ricalar🐣
Nerem civciv benim ya😒😛
Bilmem😂
Bilmem derken 😦
Bilmiyorum yani nerem civciv dedin ya
Ha öyle yani 😀imalı geldi de
Ajjajaja ya
Deli 😀
Sende delisin🤣
😀😛neyimi gördün
Hicbir seyini🙄
😀iyi o zaman
Hihimmm iyi bencede
😀😀
Daha yeni beğeniyon 😒
O kadar çok yazan var ki şimdi beğenebildim😂
Bnde yedim 😒
Yemek mi bu 😂
Ben civciv miyim 😛
Sana sormalı :D
Bana niye soruyon 😒civcive benzer halim mi var deli. sen dedin
Ee seni görmüyorum kiiiiii civcive benzemiyosan soruma gelmeseydinnnn Allah Allahhhhh
Pardon ya benzeyip gelmeliydim DMİ 😏
Hemen sarıya boyatayım vücudumu😌😛
Anjsjsjsj hep manyaklar beni buluyo😂🐣
Sacımı boyamam ama.😛
Saol o snn manyaklığın
Ahhahaha sen de sağollll😂
Ne demk efenım rica ederiz😛
😊😊😊😊
Noldu ya. Niye komik olduk şmdi😛
Boyatcaz da dedik
Her yerimi yapalm
Evet, her yerini boya snjdjdjd yoksa tam civciv olmazsın
Peki uyuzzzz.😛boyayım oraları buraları
Boya boya boş bir yerin kalmasın🤣
Olur emredersin hanfendi😒😛
Sen kalmadı sanırsın 😁birkaç yer bırakırım ben
Vay be zaten görebileceğim yerlerde kalmamıştır😂 seni gidi çok fenasın
:)) sn daha fenasın. :o nası kalmamıştır ya ,
neye göre kalmadı. :p
Ya ne fenalığımı gördünnnnnn😂😂😂
Görür gibi oldum 😈😉😁
Yalniz
Olabiler
Sıkıcı 😑
Hmm gel eğlenelim
Hım 🤔 Güney Kore dizileri izler misin
Sevmem izlemem de
Tüh konuşacak bir konu da yok aklıma gelen 🤔
yatış
İyi yatmalar
gel beraber olsun dıycegım bişey degıl yoksa derdım:D:D:D
Bencede deme😂
peki..:P:P:P:P
Yalnız geçiyor
Olabilir
Mükemmel ötesi kötü
Mükemmelse nasıl kötü olabiliyor?
Yani çok kötü anlamında
Anliyorum
Yalnız
Olabilirr
Olmasin beee
Ne olsundu?😂
Manita olsundu 😂😂😂
Coh sıkıcı geçiyor 😛
Sahilde yalnız başıma oturuyorum öyle 🙄
Bensiz mi gittin sahile, beni hep ekiyorsun ya
😊😊ksurua bakma yaa bilseydim çağırırdim gel istersen
Gelmem artik😂
Peki bu dahaki sefere artık
Küstüm kdmdm
Ay kıyamam yaa
Şaka yapıyorum ya
Biliyorum
Findık kırıyorum.
Kolay gelsin sincap kardeş🐿
Teşekkür ederim. Kırdıklarımdan ikram edebilirim.😉Trabzon fındığı bunlar. Arkadaş getirmiş.😊
Afiyet olsun bizim yerimize de ye🐿🤣😂
Yok yok valla olmaz. beraber yiyelim. Canın falan cekmiştir. Buyur gel.☺
Olurr, geleyim konum at jdkdmx
Attım gel.. Apartmanın önündeyim. Bekliyorum.👍☺😊
Gördün mü geldim😂
Geldin hoş geldin. Fındık fıstık gibi kızmışsın maşallahhhh👍👍😆😆😃😄
😂😂😂😂😂😂😂 sjsjsjsjsj sağ ol
Sen de sağol. Hazır gelmişken birlikte fındık kırak.😆😆Zevkli oluyor.
Hee yok ben kıramam
Kırarsın beee.. Sanki adam öldürecen. Dene bi kere.😉
Şaka yapıyorum ya nsndnnx
Eeee ben de şaka yapıyorum. Ciddiye mi aldın.😂😁😄
iki geyik yapalım dedik şurada.
Fındıkçı gelddiiiiii huuhuuuuu..
Huhuuu kaçınnnn
Kaçmayınnnn heeyyyy.. Adam yemiyoz, fındık kırıyoz.😊
korkutma milleti.
Viheyyy korkutmuyorum kiiii kendiileri korkmuşlarrrr
Uyandırdın milleti bak. Herkes gitti. Fındıklar elimde kaldı. Ufffffff😄
Kaçarlar tabiiii seni gördükten sonra korkmuşlardır😂
Fındıklar bize kaldı ooohhh
Fındıklar sana kurban olsuunnn emii.😊😍
Yaa teşekkür ederim çok incesin😊
Rica ederim.. Sayende bende ince sincap görmüş oldum. Ben teşekkür ederim fındıksever hanımefendi.😉
Rica ederimmm beyefendi
Fındık yanında dondurma da seven mi? ☺
Severimmm ama neli dondurma :D
Karamel kakao kivi frambuaz damla çikolatalı. karışık yani.
Ooohhh miss donaaatttt, sağdann sola üsten alta ortaya karışık😂
Gelsin gelsin soğuk soģuk. içimizdeki sıcaklar gitsinn.. Kocaman bir kase sana. Ye ye yarasınn 😊
Aynen yarasın
Fındık yedin. Dondurma seçtin. Üzerine icecek bişeyler isten mi? 😊
Gerek yok bence şiştim ule
Ule karpuz keseyim öyleyse.😉
Ahahhshsh kahve içelim
Ya bakk... İnsanı böyle kahveye ikna ederim ben. Neli olsun kahven?😆
Whshhshs ya dur
Hayır aslında kandırmadın ben kahveyi çok severim
İçilsin kahveler o zaman
Sıkıcı
Hmm benimde