25 e giriyorum kimse doğum günümü kutlamadı normal mi sizce sizin yakın sayilicak arkadaşlarınız kutlamasa nasıl davranırdinizdini?

bugün benim doğum günüm kimse kutlamadı en yakın 2 arkadaşım kutlar felan sanıyordum ama hatirlamadilar bile hani ben hediye veya pasta felan derdinde değilim ama insan yinede üzülüyor bne onları çok severken onlar bugünü unuttular kalbim biraz kırık neden insanlar böyle iki mesajı neden atmaz bı insan çok mu zor kutlama mesajı atmak bu onların beni önemsediğini gösteren bı hareket aslında demekki sevmiyorlar ya bilmiyorum kafam çok karışık

25 e giriyorum kimse doğum günümü kutlamadı normal mi sizce sizin yakın sayilicak arkadaşlarınız kutlamasa nasıl davranırdinizdini?
Cevapla