Üniversitedeyim ailemden uzağım onları çok özlüyorum onlarsız yapamıyorum nasıl başa çıkabilirim?

Ya size belki çok çocukca gelir bilmiyorum ama ben bu sene üniversite kazandım istediğim bölümdeyim. Ailemden uzak şehirdeyim ve ailemden hiç ayrı kalmadım. Bu yalnızlık beni çok zorluyor. Telefonla görüşüyoruz lakin olmuyor yanlarında olduğum hissi vermiyor. Nasıl başa çıkabilirim bu duyguyla?

Üniversitedeyim ailemden uzağım onları çok özlüyorum onlarsız yapamıyorum nasıl başa çıkabilirim?
Cevapla