Siz olsanız napardiniz ne düşünürdüñüz?

Markete girdim yaşlı bir kadın kasaya geçtiğimde o çerezleri almışsın afiyet olsun dedi sonra aldıklarına para yetmedi benimkini şu versin dedi bana diyor ordqn çekin diyor tanımıyorum etmiyorum laçka laçka konuşuyor mecbur bırakıyor tamam parası olmayabilir inanın zor durumdaki birine içimden gelince yardım ediyorum ama öyle bu versin gibi laf edince hiç bir şey demedim vermedim de ciktim gittim irtite oldum içimden gelmedi gercekten kötü de hissetmedim kadının davranışı hoşuma gitmedi sadece

Siz olsanız napardiniz ne düşünürdüñüz?
Cevapla