İstemeden hamile kaldım. Kürtajdan sonra ağrım çok olur mu?

Evliyim ve istemeden hamile kaldım. Kürtaj umarım kısa süren bir şeydir. Ağrım olur mu sizce? ( Lütfen canım saçma günah vs vicdansız katil gibi yorumlar yazmayın kürtaj yasal bir haktır ve herkes bu konuda özgürdür insanları yargılamak bencilliktir)
Güncellemeler
+1 yıl
Üniversite okumaya çalışıyorum. Kariyer ve eğitim hayatım çok önemli
İstemeden hamile kaldım. Kürtajdan sonra ağrım çok olur mu?
Cevapla