Yalnızlığı seviyorum ama yalnız kalınca da yapacak bir şey bulamıyorum. 🙄

Yalnızlığı seviyorum ama yalnız kalınca da yapacak bir şey bulamıyorum. 🙄

Çoğu zaman evde durmuyorum ama evde olduğumda ise yemek , film , kitap ya da temizlikle ilgileniyorum genelde pek canım sıkılmıyor... Dışarıda tek kalırsam daha çok canım sıkılıyor çayıma , kahveme , gezime eşlik edenim olmayınca (arkadaşlarımın işi olup gelmezse ) o zaman sıkılıyorum 😅
Merhaba,
Genelde evde yalnız olduğum zamanlarda dizi film izlerim her zaman olduğu gibi namaz kılıyorum. Bilgisayar üzerinden oyun oynuyorum, aslında ben genel olarak yalnız olmayı seviyorum.
Allah kabûl etsin, ne güzel. ☺
Ben de bir şeyler izliyorum ama pek sarmıyor.
Allahu Teala razı olsun efendim, genelde tarihi ve dinî filmleri dizileri severim ya da dini programlar olarak yayınları takip ediyorum, diyanet işleri başkanlığı, ya da TGRT FM de Osman Ünlü hocayı dinliyorum.
Ksde soru cevap bazen oyun bazen dizi film basen sosyal medyada kızlara yazıyorum biri de demiyor bu masum çocuğun sevgilisi olim bunu ben adam ederim diye
Ya şarkı söyleyip onun kaydını yapıyorum, müzik dinliyorum o esnada da dışarıyı seyrediyorum. Eğer hava güzelse zaten evde durmam. ☀️
Şarkı değildir bence o, Türküdür 😄
Ne güzel ✨✨
😄 Güzel
Rica ederim ☺
Cevap
45Cevap
Film izliyorum, parka çıkıyorum, şarkı dinliyorum
Tek yaşıyorum oncesi de cok uzun yillar lise ve uni yillarinda yurtlarda yasadim yani aile ortaminda nasıl oldugunu acikcasi unuttum. Bana hersey normal geliyor
Şu an olduğu gibi, bi yemek yicem, bi film koycam, devamına bakcaz artık 🙂
Ya lapitopumu kucağıma alıyorum youtube vs..
Ya da tv izliyorum, kitap okumaları vs derken zaman su gibi geçiyor..
Kaçırdığım bazı tartışma programlarını izlerim, tarihi belgesel izlerim, illa okuyacak birşeyler bulurum. Tabi bu dediklerim sene de 2 hafta felan oluyor. Pek boş kalamıyorum :))
Ne kadar dolu dolu, program izlemek bana göre değil. Dizi bile sarmıyor 😐
Hayır ayrı olur o 😅
Sence ama değil, birleşik olmaz. 😄
Senede değil, benim sorumda ki "olsam da"
Pardon "kalınca da"
Mesleki olmasa da ben de düzeltmeden duramıyorum 😅
Yapılacak cok sey var aslında
Evcıllerle ugrasmak
KS takılmak
Uyumak
KS de sohbet etmek
İ harfını seven bırının soeusuna yazmak
Ve diğer
😄😄 Evcil hayvanım yok. Bir şeyler yapacak hâlim de yok
Ok
Genellikle müzik dinliyorum , çünkü zaten evde hep yalnızım
bazen kitap bazen film bazen dizi ve bazen çok zevkli aktivite :-D
Hep aynı şeyler. Ya korku hikayesi dinler ya KS de takılır ya da spor yaparım
Bugün yalnızdım, Akşama kadar sessizce uzandım, Dünya varmış.(Yemek olmasa)
Kafama göre takılıyorum minnoş. Kitap okurum, bir şeylerle uğraşırım. Canım ne isterse.
Genelde zevk alıp rahatlayacağım şeyler yapıyorum ama bi yerden sonra sıkıyo
Müzik dinlemeyi sever misin
Keşke hep böyle kalsam diye dua ediyom ahdjdhd
Ben de çok seviyorum Fiko ya. Ama ruh halim iyi olunca, kötü olursa olmuyor.
İzlemediğim çok sezonlu dizilere sarıyorum, temizlik yaparım, yemek yaparım, telefon kurcalarım vs.😅
Oo MaşaAllah 😅
Dizi sarmadı beni ya
Hangi dizi🤔
Zeytin Ağacı 🙄
Ya bu aralar hiçbir dizi sarmıyor
Bi tane var çokzel The Terminal List
1 bölümüm kaldı, bitsin ona bakayım o zaman. Güzel değilse 🧐
Bol bol aksiyon 😏
Aksiyon izleyebilirim, dram yok demi 🙄
Çok az var, yerden yere çarpmaz ama😅
Tamam bitireyim de başlayım, beğenmezsem yakarım çıranı 🤨🤨
Beğenirsin bence😂
Tamam 😄
Okkey😅
öyle bir fırsatım çok yok. olursada uyurum her halde. öbür türlü zor. ya hanım ya da çocuklar sürekli tepemde :)
Çocuklarla uğraşmak ne güzel
Ben çok severim.. Koca ev bana ait sonuçta.. Tv, internet, rahatça uzanıp kafa dinlemek, akol aşerdiysem alkol.. 😋
Anlatırken bile canım yalnızlık çekti.. 😄
Alkol 🚫
Ben de çok severim de ruh halim iyi ise
Soyunup dans ediyom 🤣🤣
Biseyler okurum, izlerim. Temizlik yaparım dinlenirim
Abey ya ne diyon 😅 Alın bu görüşü burdan 😅
Sen hep yalnızsın, neyin açıklamasını yapıyon 😂
" Kötü amaçlı görüş " 😂
Çoluk çocuk var şurda 😂
İlk yazdığını okuyup devamına bakmamışlardır 😅
😅😅
film kitap müzik hobi bunlar icin bulunmaz fırsat. d
Rahatlıyorum diyeceğim, herkes kendi fikrine göre anlayacak 😃😃😃
3 aydır evde yanlızım kendi kendime konusmaya basladıım
😄😄 Ben onu hep yapıyorum.
Arkadaş koalisyonu 😄
Bende yalnızım sitede takılıyorum
Şu an yalnızım ve buradayım işte 😂
yapılacak çok şey var aslında
Çizim ve tasarım yaparım sakin kafayla
çoğunlukla aklıma mastürbasyon geliyor doğru söylemek gerekirse 😁
Telefonla takılıyorum öyle işte
Yapacak çok şey var ☺️
Çok şey var yerine görüşe mi yazsaydık
Sığar bir deneyin 😅
Pek bir şey değişmiyor.
Yalnız değilmişim
Tabii
Yalnız kalmıyorum pek
eve karı çağırıyor işimi görüyor idim
Boş durmuyorum
Beraber bişiler yapılır
Birseyler izliyorum
4K poorno açıp izliyorum
Şarkı söylüyorum.
Cilt bakimi
Söylemem
Dizi film keyfi
Hiçbir şey
E ne işime yaradı bu görüş 😏
İşime niye gelmesin ya saçmalama
Takılıyorum ayrıca
Değer gördüm ki yaptım 😒
İyi be 😏
Alkol alıyo musun
Haramla işim yok çok şükür
Hiç birisiyle mi? Vay be
Darısı başınıza
Ben de alkol almıyorum, ama tüm haramlardan uzağım diyemem. Sağol
Onlar da nasip olur İnşaAllah, tabi istiyorsanız.
Bırakmaya çalışıyorum ama zorlanıyorum
Güçlü bir irade istiyor bazı şeyler
Evet ama o iradeyi insan gösteremiyor bazen, tam oldu derken karşı taraf yoldan çıkarabiliyor insanı
Uzak durmak?
Çetrefilli durumlar gerçekten, boşuna başını ağrıtmak istemem
Allah kolaylık versin
Teşekkür ederim sana da
Sağolun
Geçmişteki hatalarımdan ve beni dönüştürdüğü kişiden memnun değilim ama başkası da olmayı başaramadım henüz
İstiyorsunuz değişmek ama istemek de yetmemiş, icraate geçemiyorsunuz.
Doğru tespit
Başarırsınız İnşaAllah ne diyeyim
Kendimi dinliyorum
uzanıyorum
Makyaj yapmayi deniyorum ayol 💃💅
Kitap okuma
seks seks
Hiç bişi
Spor yaparım genelde
P*rno film izlerim
Çıplak geziyorum
Film izlerim
Kafa dinliyorum
Kafa dinlerim
mastürbasyon.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?