Ben 29 yaşındayım ve bazı şeyleri çok iyi hatırlıyorum. Zamanında dayım, amcam vs evlenirdi babam yarım altın takalım derdi annem tam altın takalım diye ısrar ederdi.

Herkes çeyrek altın takmaya utanırdı!
Daha sonra bi pazara giderdik annemle. Annem pazarda ne görürse alırdı. Pazar arabasını ben çekerdim eve gidene kadar canım çıkardı belki 25-30kg meyve sebze alırdık.
şu an pazarda 1kg üstü bişey alamıyoruz. Pazar arabası ile gitmiyoruz zaten 2 parca eşya ile dönüyoruz!
Eskiden çeyrek takmaya utanırdık bu gün kuzenim evlendi çeyrek altın bile takamadık malûm babam emekli maaşı anca 2 yarim altın parası! Babamda mecbur 300tl zarfa koyup verdi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer