Türkiye son yıllarda aşırı fakirleşmedi mi?

Ben 29 yaşındayım ve bazı şeyleri çok iyi hatırlıyorum. Zamanında dayım, amcam vs evlenirdi babam yarım altın takalım derdi annem tam altın takalım diye ısrar ederdi.

.
.

Herkes çeyrek altın takmaya utanırdı!

Daha sonra bi pazara giderdik annemle. Annem pazarda ne görürse alırdı. Pazar arabasını ben çekerdim eve gidene kadar canım çıkardı belki 25-30kg meyve sebze alırdık.

şu an pazarda 1kg üstü bişey alamıyoruz. Pazar arabası ile gitmiyoruz zaten 2 parca eşya ile dönüyoruz!

Eskiden çeyrek takmaya utanırdık bu gün kuzenim evlendi çeyrek altın bile takamadık malûm babam emekli maaşı anca 2 yarim altın parası! Babamda mecbur 300tl zarfa koyup verdi...

Türkiye son yıllarda aşırı fakirleşmedi mi?
Cevapla