2 yıllık evliler ve dün akşam ablam bana her şeyi anlattı. Son 4 aydır evlilikleri iyi gitmiyormuş ve şiddet uyguluyormuş ona. Bizi endişelendirmemek için anlatmadı bunca zaman. Babama anlatamıyorum çünkü kılını bile kıpırdatmaz (kadına şiddeti destekleyen birisi “eğer dövdüyse haketmiştir” kafasında bir insan). Anneme anlatamam çünkü onun elinden de bir şey gelmez ve yıkılır. Ablamı boşanmaya ikna etmeye çalışıyorum. Avukatta tutalım boşan diyorum ama kendisini ikna edemiyorum. Ona uygulanan baskından korkuyor. Avukatını tutayım, ev tutayım, iş bulayım sana diyorum tüm masraflarını karşılarım yeni bir sayfa aç diyorum ama korkusunu yenemiyorum. Olaya polisi de dahil etmek istemiyor, zaten pek bir işe yaradıkları da yok bu tür konularda.
Ne yapabilirim?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer