Aileme açıldığımı ve sevgilim olduğunu nasıl söylerim?

Annem ve babam bana çok düşkündür, kırmak istemiyorum aslında ama 8. sınıfta kapandım lise sonum şu an. Biraz belli etmiştim açıldığımı kıyafetlerimi gördü annem, babama da birisi dışarda beni gördüğünü söylemiş ama açık mı kapalı mı olduğumu söylemedi babam, eskiden her şeyini anlatırdın dedi. Sevgilim olduğunu çok telefonla konuşmamdan dışarı çıkmamdan anladılar sanırım varsa söyle diyor ikiside ama ben onları üzmemek için hiçbir şey demedim. Anlatmam gerektiğini düşünüyorum ama nasıl yapacağım yoksa yapmamalı mıyım bilmiyorum yardımcı olur musunuz?

Aileme açıldığımı ve sevgilim olduğunu nasıl söylerim?
Cevapla