Hep televizyonda izlerdim bu kez başıma geldi! Benden habersiz fotoğrafımı çeken adamdan davacı olsam bir ceza alır mıydı?

Yolda giderken bi köşeye oturmuş elinde telefonla fotoğrafımı çeken adamı fark edince yanına gidip tartıştım yok çekmedim falan dedi dedi yüzü kıpkırmızı olup vücut dili ele verdi. Olayı büyütmedim çünkü karakola da gitsem bi ceza almayacaktı sanırım. İnsanlar neden böyle oldu? Sizce bu ülke nereye gidiyor?
Hep televizyonda izlerdim bu kez başıma geldi! Benden habersiz fotoğrafımı çeken adamdan davacı olsam bir ceza alır mıydı?
Hep televizyonda izlerdim bu kez başıma geldi! Benden habersiz fotoğrafımı çeken adamdan davacı olsam bir ceza alır mıydı?
Cevapla