Arkadaşlarıma toksik ilişkilerini terk etmeleri için baskı yapıyorum. Yaptığım şey yanlış mı?

İyi tanıdığım arkadaşlarım var. Onları gerçekten iyi tanıyorum. Mutlu olabilmeleri mutsuzlukları her şeylerini biliyorum. Mutsuz olmalarını üzülmelerini gerçekten istemiyorum. İlişkilerinin onları mutlu etmediğini toxik olduğunu zarar verdiğini anladığım zaman ayrılmaları gerektiğini açık açık söylüyorum. Biliyorum ki daha sonrasında çok daha büyük problemler yaşayacaklar. Bunu istemediğim için onların ayrılmalarını istiyorum. Ama saf arkadaşlarım ayrılmamak için diretiyorlar resmen. Acı çektiklerini bile bile devam ediyorlar. Gerçekten üzülüyorum yaaa. Bir şey demeden içim rahat etmiyor. Demem bir şey değiştirmiyor. Bilmiyorum.😟😟

Arkadaşlarıma toksik ilişkilerini terk etmeleri için baskı yapıyorum. Yaptığım şey yanlış mı?
Cevapla