Eskiden sokakta hangi oyunları oynardınız?

Eskiden sokakta hangi oyunları oynardınız?

Ben misket taso ve cubuk oyununu çok oynardım tabi hal böyle olunca ev taso, misket ve cubuklarla dolardı babam bunları gördükçe hepsini atardı hiç sevmezdi sokağın mikrobunu eve taşıyormuşum bende en son çare kazandıklarımı satar öyle eve gelirdim

Eskiden sokakta hangi oyunları oynardınız?
Cevapla