
Ben misket taso ve cubuk oyununu çok oynardım tabi hal böyle olunca ev taso, misket ve cubuklarla dolardı babam bunları gördükçe hepsini atardı hiç sevmezdi sokağın mikrobunu eve taşıyormuşum bende en son çare kazandıklarımı satar öyle eve gelirdim

Ben misket taso ve cubuk oyununu çok oynardım tabi hal böyle olunca ev taso, misket ve cubuklarla dolardı babam bunları gördükçe hepsini atardı hiç sevmezdi sokağın mikrobunu eve taşıyormuşum bende en son çare kazandıklarımı satar öyle eve gelirdim
Misket, taso, ve numaralı futbolcu kağıtları (futbbolcunun değeri yaşı boyu kilosu takımı falan yazardı, oyunda son rakamın aynısını denk getiren alırdı) çelik çomak ( g. t kazmaca derdik oyuna) tek kale maç, istop, yakar top
Kağıtlara kulüp diyiyorduk
Bende çok oynardım hatta onun için çok para veriyordu içinden sadece küçük bir sakız çıkıyordu
Aynen 😀
Yakar top, saklambaç , ip atlama, evimizin bahçesi vardı evcilik oynardık güzel günlerdi🥰🫶💓
Tşkler🙏
Cevap
20Cevap
Futbol oynardım
Bizdede taso
Misket birde kart vardi
Biriktirirdik guya 100 e tamamla bisiklet filan vardi o 100 asla tamamlanmazdi
Yaşın uyarınca sen bunları eline geçince ağzına koyardın en fazla. Bebeydin nasıl oynadın.
1990 - 2013 e kadar hatırladığım oynanan oyunlardan biriydi belkide halla oynanıyor neden bunlar bilmem kaç yılında çıktı o yılda oynanır diyiyorsunuz anlamıyorum oynamışsam vardır değilmi
Şimdi 1990 larda yaşamıyordun dersin aşağıda biri daha bu yorumu yaptı oradan biliyorum 1990 lardada oynandığını sadece demek istediğim sizin zamanınızda çıkmış olabilir ama bizim zamanımıza kadarda oynanan oyunlardan biriydi
Taso nasıl oynanırdı bi fikrim yoktu tatlı ve minik oldukları için seviyordum sadece o kadar. Misketleri çok oynardık evde vardı hep çoğu kayboldu
İp atlardım saklambaç yakan top sek sek falan oynardım
Ah o çay tepsisinin üstünde debelenen beybladeler ah…
benim okuldan dagitilan yemeklerimi aliyorlardi kumar gibi bagimliydim.
Sek sek, ip atlama,5 taş, birdir bir, yakan top, misket ⚪⚫
Eskiden her şey güzeldi.🎮
7 kule, simit diye bir şey vardı, 14-12 bilye, saklambaç
bütün parayı ciplkere yatırırdık o kadar dıyorum
Çelik çomak, uzun eşek, yakan top, yedi kiremit, beş taş, saklambaç, birdirbir...
Futbol, yerden yüksek, beyblade
Okul bahçesinde de basketbol
19 yaşındayken sen bunları görmüş olamazsın
Gördüm hatta oynadım
1990 - 2000 yılların fenomen oyunlarından biriydi ama en son 2010-2013 yıllarına kadar oynanan bir oyundu belkide hala oynuykrlardır
Kızlar bebek oynar evcilik oynar takıntınız ne be ben hiç bebek ya da evcilik oynamadım genelde futbol misket taso çubuk uzun eşek tarzı oyunlar oynadım yani erkeklerin oynadığı oyunların hepsini oynadım sayılır
Sandıkların. Taso duygulandırdı
Ben genelde taso oynayanlari izlerdim. dd
Taso seksek cilli saklambaç
İstop, saklambaç, kör ebe gibi oyunlar oynardık.
Saklambaç seksek evcilik vb
Seksek ip atlama saklambaç
uzun eşek - simit -misket - yağlıkayış
Kızkaçıran atardık su tabancalarıyla oynardık saklambaç, yakalamaca vs.
Taso
Seksek:))
Ben evcilik , saklambaç, yakartop
Taso
Taso futbolcu kartları digimon beyblade
Beyblade
Istop korebe
taso, derme,
Gazoz kapağı misket
misket
Zimbir zimba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar