18 yaşını geçmiş bir bireyin sizce ailesinden karar alarak ilerlemesi mantıklı mı?

Benim bir arkadaşım var benle yaşıt. Ne zaman bir şey yapacak olsa ailesini arayıp onların fikriyle ilerliyor. Bende dedim ki koskocaman yetişkinsin neden ailenin fikirleriyle ilerliyorsun kendi aklını kullansana dedim. O da dedi ki bu hayatta ailemin değil de kimin fikrini alacam dedi. Ben yaptığı davranışı mantıklı bulmuyorum. Bence çocukluktan çıkan herkes kendi aklıyla ilerleyecek bu hayatta. Çocuklar mantıklı düşünemez ailesinin kararıyla ilerler ama bir yetişkin kesinlikle kendi kararı ile ilerlemeli. Siz ne düşünüyorsunuz?

Evet mantıklı
Hayır mantıklı değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
18 yaşını geçmiş bir bireyin sizce ailesinden karar alarak ilerlemesi mantıklı mı?
Cevapla