
Gerçekten yaşandı bu olay. Dünyaca ünlü tatlıcı Magnolia Bakery'nin Türkiye şubesi açıldı önünde saatlerce sıra oluştu.. Tadını bildikleri için de değil sırf mekanın adı var diye bekliyorlar..

Gerçekten yaşandı bu olay. Dünyaca ünlü tatlıcı Magnolia Bakery'nin Türkiye şubesi açıldı önünde saatlerce sıra oluştu.. Tadını bildikleri için de değil sırf mekanın adı var diye bekliyorlar..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
Beklemem.
2 hafta bekleseler o kuyruktan eser kalmayacak zaten. Sanki magnolia bakery’nin kremalı popkeklerini yemeden güne başlayamıyollağğ triplerini yediklerim djmfjfjf tadını merak ediyosan bekleyiver yani ne bu rezillik
Bizim toplum kadar parasıyla rezil olan bir toplum daha yoktur. Popüler kültür köleliği başka bir şey değil.
Kendine saygısı olmayan kalitesiz insan bekler tabi niye yapmasın çünkü sığ beyinli
karşılaştığım büyük mantıksızların başını çekiyor olabilir bu konu! ben beklemiyorum net
Kyk da yemek sırasında değilsem ki mezun olalı çok oldu beklemem tabi ki ^^
Hayır ünlü mekan falan ilgimi çekmiyor. Bütçem yetmez.
Aynısı bayramoğlu döner içinde geçerli hiç bir zaman anlam veremiyorum o sıraya 😀
Bizim ülke böyle yani yargılamam yaptığım olur benimde başka bir şeyden
Saçmalık ne gerek var git başka yere 30 kere yer bide yürüyüşe çıkarsın o kadar saat beklemek yerine
Maalesef İstanbul'da birçok mekanın önü bu şekilde. Ya merak ya da Instagramdan oraya gittiğinin reklamını yapmak için
Hiç sevmem hayatımda hiçbir şeyin sırasına girmedim. Geçen 3,5k para çekicektim 4 kişi sıradaydı beklememk için 80 TL verip başka bankadan çektim
Hem o kadar para verip hemde sıra beklemem.
Gider başka yerde yerim canım ne olcak
Sanmıyorum açıkçası böyle bir şey yapacağımı
Deli miyim ne beklicem
Saçma. Asla zamanımı harcamam…
Hayır gereksiz bulurum beklemeyi
5 dakika bile beklemem. mekandan çok ne var
Tabiki de hayır hiç gerek yok
Beklerim marka takıntım var
Masallah pamuklara sarili
Buyumus
Ben sadece Asuman İçin sıra beklerim
Allahiniz kitabiniz gösteriş zaten😂
asla 10 sn bile beklemem
Beklemeyi sevmem
Yok be
Hiç beklemem
Asla beklemem
Hayır
Hayir
duymadım hiç
Asla
canım baska bisey değil
Beklemem,
Hayır beklemem
Beklemem.
Hayır tabiki
Kesinlikle hayır
Hayır beklemem
Hayır işim olmaz