Mesajıma geç bakılmasından nefret ediyorum, ne yapmalıyım?

Deli oluyorum resmen ben kimseyi bekletmem niye ben bunları yaşıyorum ya 🥲

Güncellemeler
+1 yıl
Neden bu kadar kırıcısınız bir şey demedim sevmediğimi dile getirdim ayıp yaptığınız
Güncellemeler
+1 yıl
Boş yapmayın ya
Mesajıma geç bakılmasından nefret ediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla