Bi bowling yapalım dedik içimden geçtiler


Bi bowling yapalım dedik içimden geçtiler


Biz hobi olarak mağazalarda almayacağımız kombinler yapıp deneyip fotoğraf çekiniyorum. Sonra yemek üstüne tatlı kapanışta sinema yollar ayrılırken de dondurma miss😂
Sürekli değişiyor. Bowling çok tercih ettiğimiz aktivite değil ama gittiğimizde oluyor. Mangal, gokart, paintball, halı saha maçları gibi aktivitelerimiz daha çok oluyor.
Paintball 1 kere gittim sadece, o kadar hoşuma gitmişti ki boyalarla savaşmak 🥺
Bol bol saçmalıyoruz efenim :D iç, gez, eğlen şeklinde
Teşekkür ederim 😚💕
Rica ederim babyyy🌸
Cevap
7Cevap
Biz genelde ya içmeye gidiyoruz ya da ne biliyim kahve içmeye gidiyoruz biz genelde bir şeyler içiyoruz 😂
bayılırım bowlinge birde hep çocukluğumda izlediğim Fred Çakmaktaş gelir aklıma
Ben genelde pişti okey pes takılıyorum ama buda iyidir ellaham sjsj
Biz genelde okey ya da batak atıyoruz.
Hıı kro 🙄
Hiç oynamadım nasil bişey aca
Arkadaş grubuyla oynayınca eğlenceli oluyor biz seviyoruz djdj
Kaykaya çıkarız genelde.
1 kere oynadım sadece
Bu ne knk kolunu evde mi bıraktın?😄Kör oynasa koklayarak vurur.
hayır yaş 24 oldu be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?