Ayıptır söylemesi durumumuz iyi, geçen ay kendime son modellerden olan bir telefon aldım. Arkadaşlarımın tepkisi “bu telefon senin neyine? Boş yere bu kadar para vermişsin” oldu.
Ben bunu takmadım neyse, beraber takıldığım o gruptan başka biride aldı o telefondan 2 hafta sonra. Ama ona “tebrikler, her şeyin en iyisini hakediyorsun” falan dediler. O hakediyor da ben etmiyormuyum?
Ses çıkarmıyorum nezaket gösteriyorum diye bi ağzıma sçmadıkları kaldı. Sinirim tepemde. Nasıl bu durumdan çıkarım? Bana nedense hiçbir şey yakıştırmıyorlar. Kıyafet alsam elli kusur buluyorlar. Telefon aldım laf yedim
Ben bunu takmadım neyse, beraber takıldığım o gruptan başka biride aldı o telefondan 2 hafta sonra. Ama ona “tebrikler, her şeyin en iyisini hakediyorsun” falan dediler. O hakediyor da ben etmiyormuyum?
Ses çıkarmıyorum nezaket gösteriyorum diye bi ağzıma sçmadıkları kaldı. Sinirim tepemde. Nasıl bu durumdan çıkarım? Bana nedense hiçbir şey yakıştırmıyorlar. Kıyafet alsam elli kusur buluyorlar. Telefon aldım laf yedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer