Beni küçük görüyorlar? bu durumun içinden nasıl çıkarım?

Ayıptır söylemesi durumumuz iyi, geçen ay kendime son modellerden olan bir telefon aldım. Arkadaşlarımın tepkisi “bu telefon senin neyine? Boş yere bu kadar para vermişsin” oldu.

Ben bunu takmadım neyse, beraber takıldığım o gruptan başka biride aldı o telefondan 2 hafta sonra. Ama ona “tebrikler, her şeyin en iyisini hakediyorsun” falan dediler. O hakediyor da ben etmiyormuyum?

Ses çıkarmıyorum nezaket gösteriyorum diye bi ağzıma sçmadıkları kaldı. Sinirim tepemde. Nasıl bu durumdan çıkarım? Bana nedense hiçbir şey yakıştırmıyorlar. Kıyafet alsam elli kusur buluyorlar. Telefon aldım laf yedim
Beni küçük görüyorlar? bu durumun içinden nasıl çıkarım?
Cevapla