Motor kazası geçirdim şikayetçi olmalımym?

taksi şoförü dun gece arkadan vurup kaçtı motorum ve ben baya sürüklendm ikimiznde plakası düştü adamı bulduk ettik bugün motorcuya gittik zararımı karsilicak bende fazla bişey olmadı sizce şikayetçi olmalimiyim birde ya ödemezse diyorum ne yapablrm
Motor kazası geçirdim şikayetçi olmalımym?
Cevapla