Çocuğun serçe parmağı kopmuş, bu çok üzücü değil mi?

Misafirliğe geldiğim evin 3-4 yaşında çocuğu, gelin 6 yıllık evliymiş ilk çocuğu kalbi delikmiş ortanca sağlıklıymış son çocuk da daha bebekmiş böbreğinden ameliyat olmuş. Annem Mehmet çok tatlı dedi, çocukları hiç görmedik odadan çıkarmıyorlar kocasının psikolojik hastalığı varmış kocası ve 3 çocuğu bir odada yatıyolarmış onlar ordan hiç çıkmadı sadece gelini gördük 5 dakika. Ortanca sağlıklıymış diye sevinecektim ki O çocuk da motorla oynarken serçe parmağı kopmuş. Bundsn dolayı onu büyüyünce eksik görmezler mi evlenmesi zor olmaz mı içim kötü oldu çocuğa ya
Çocuğun serçe parmağı kopmuş, bu çok üzücü değil mi?
Cevapla