Misafirlikteyiz, annem o odada yatma dedi. Haklı mı?

bugün düğün sebebiyle şehirdışındaydık uzaktan akrabamız tatliş bi dede ısrar etti bizde kalın diye geldik evde oğlu gelini varmış oğlu psikolojik hastaymış şizofren mi dedi annem gelin sustu oğlan odadan bile çıkmıyor zaten görmedik yüzünü. İşte annemle anneannem var salonda uyuyacaklar ben de annemlerle rahat uyuyamadığım için gelinle adamın yan tarafındaki odada uyuycam annem bana gitme o odaya ben bile şu yaşımda korkarım adam deli ya bi şey yaparsa dedi ama gittim arkadaşlar adam odadan zorlasan çıkmaz zaten,3 çocuk bir karıyla odada yaşıyorlarmış

Güncellemeler
+1 yıl
Allah zenginlik verir inşallah valla rahat edeyim bu ne ya odadan korktum eledik bir ranza alt altında yatmak zorundayım
Güncellemeler
+1 yıl
*epeski bir ranza
Misafirlikteyiz, annem o odada yatma dedi. Haklı mı?
Cevapla