Güncellemeler
+1 yıl
Allah zenginlik verir inşallah valla rahat edeyim bu ne ya odadan korktum eledik bir ranza alt altında yatmak zorundayım
Güncellemeler
+1 yıl
*epeski bir ranza
bugün düğün sebebiyle şehirdışındaydık uzaktan akrabamız tatliş bi dede ısrar etti bizde kalın diye geldik evde oğlu gelini varmış oğlu psikolojik hastaymış şizofren mi dedi annem gelin sustu oğlan odadan bile çıkmıyor zaten görmedik yüzünü. İşte annemle anneannem var salonda uyuyacaklar ben de annemlerle rahat uyuyamadığım için gelinle adamın yan tarafındaki odada uyuycam annem bana gitme o odaya ben bile şu yaşımda korkarım adam deli ya bi şey yaparsa dedi ama gittim arkadaşlar adam odadan zorlasan çıkmaz zaten,3 çocuk bir karıyla odada yaşıyorlarmış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Sandığın kadar basit bir rahatsızlık değil yalnız kalma
Tabi ne basiti
bir şey olmaz da yine dikkat etmelisin
Kanka oda bir korkunç eski bir ranza var alt katında yatıcam ve ranza yatak çok eski sevmedim, ayrıca araziye yapılmış ev oda boşluğa bakıyor hiçbir şey yok bir bina falan gözüken
😁😁😁😁 dikkat et sen yinede
Ne gülüyorsun kız. Gelin daha 26 yaşındaymış 3 çocuğu varmış en büyüğünün kalbinde delik varmış, son doğan bebek böbreğinden ameliyat olmuş, ortanca çocuk çok tatlı demişti annem ben görmedim ama, onun da motorla oynarken serçe parmağı kopmuş ona çok kötü oldum ya o çocuğu eksik görmesinler
Ben sana güldüm kız çok korkunç deyince.. Allah yardımcıları olsun
Gelin 6 yıllık evliymiş ortanca çocuk yani seçe parmağı kopan 3-4 yaşındadır o çok üzücü değil mi bir onda hastalık yokmuş onun da serçe parmağı Allah muhafaza
Zor canım zor insanın evlatları ile sinanmasi
Bişey olmaz bence ama tetikte ol⚔️
Napabilriim ksjsjdh
Hadi geldi diyelim sana dokunursa zaten o anda senin çığlığınla bütün mahalle uyanacağı için 2 dk sonra odana FBI baskını olur seni kurtarmak için
https://youtu.be/OsEnH-LOOdU
Gelmez aw 3 çocuğuyla karısıyla aynı odada yaşıyorlar o kadar yapışmışlar birbirlerine
Sıkıntı yok ozaman merak etme rahat rahat uyu
Oğlum köy evi burası adam kayınbaba 2 katlı yaptırmış alt kat yengemi kocaman ev yapılmış oraya inmiyorlar da bir odada 3 çocukla kalıyolar
*alt kat yesyeni
Fazla sorgulama sen o geceyi geçir ordan uzaklaşmaya bak korku filmi gibi ya
Para yüzünden her şey ya zengin kocam olsa burayı beğenmedim der otele geçerdik inşallah da öyle olur kocam beni hep en lüks yerlerde kaldırmak ister ve hep ikimiz zengin oluruz hep bana sadık olur inşallah amin
İnşallah Allah gönlüne göre versin
İnşallah. Gelinin morali bozuk olabilir ama yine de bizimle hiç ilgilenemedim de biraz sinir oldum, bizi getiren dedenin evi burası dede çok iyi ama🤨Annem de gelin napsın diyor
Onlarında kendilerine göre dertleri vardır anlayışlı olmak gerek tabi annen doğru demiş
Ne kendine göresi kardeşim baya gerçek derdi var 3 oğlu var daha 6 yıllık evli, ilk çocuğun kalbi delikmiş ikincisinin serçe parmağı Allah muhafaza kopmuş,3. sü bebek daha böbreğinden ameliyat olmuş
Allah sabır versin kolaylık versin sağlık versin inşallah ne diyim çok zor ya
Ya ben serçe parmağı kopan çocuğa üzüldüm Allah muhafaza. Bizi buraya getiren Mehmet dedenin ismini taşıyormuş Mehmetmiş adı
Bende üzüldüm Allah yardımcısı olsun genç yaşta zor bunlar
Kadın daha 6 yıllık evli Mehmet ortanca en fazla 3-4 yaşındadır annem de öğlen çocuğu görmüş parmağını görmemiş Mehmet dede için bir ona seviniyordu çok tatlı o sağlıklı diye. Mehmet dedem zaten karısı ölmüş of ya
Kolay değil zor tabi her acıyı çekmişler Dünyada çekmişler inşallah diyer tarafta çok rahat olurlar
Knk gelin daha şimdi de 4. ye hamileymiş
Ya bu zorlukların içinde 4. çocuk neden ki acaba?
Çocuklara eziyet ya valla
O zorlukların içinde 3. çocuk nedense ondandır kanka 3. çocuk bebek daha. Adam da psikolojik hastaymış çalışmıyormuş 4 yıldır
Bu kadar çocuk ilerde büyük problem yaratır babada çalışmıyo kesinlikle bilinçlenmeleri lazım olmazki böyle yazık yani
Mehmet dedeye güvenmişler bence Yoksa 4 çocuk nasıl yapsınlar bezi var şeyi var
Yanlış yapmışlar daha geçimi iyi olanlar bile 2 çocuk yapıyo yani
Ne bilim sevmedim zaten derdi de olsa insan biriyle de mutlu olmaya bakar yani konuşur biraz misafirle. Ama kayınbabasının misafiriyiz ve damat odadan çıkmıyor diyedir belki
Tabi haklısın ne hayatlar var işte
Sal@klık işte öyle olmasa zaten 26 yaşında 4 çocuk yapmaz akıl olsa da insanlara normal davranırdı
Napcan işte olan oluyo
Dedenin karısı yeni ölmüş 1-2 sene olmuş dedeye bunları başından at evlen dedik ya adamın da canını sıkıyorlar oğlan koca 35 yaşında adammış. Dede mandıra yaptırmış buraya senelerdir işliyormuş kocaman trilyonluk mandıra karısı ölünce kapattırmış kimse bakmadığı için adam akıllı ama malları işlemiyor
Dedeninde işi zor napsın adam
Dede de bizi dinledi evet evlenmek istiyorum dedi ama bence bunlar dedeyi bırakmıyo baksana alt kata adam oğluna ev vermiş yesyeni döşemiş oraya bile inmiyorlar, belki gelin deli oğlan bi şey yapar diye inmiyordur kayınbaba korusun diye
Olabilir yani gelin ne düşünüyo kim bilir
Gelinin yerinde başkası olsa durur muydu sence gün boyu evde psikolojik hasta kocayla
Durmazdı imkanı yok
Knk gizlisin