Aile & Toplum Bu ülkede yaşadığım için kendimi şanslı hissediyorum. Çünkü? ZiVRi Takip Et Xper 7 Yaş: 45 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Hepimizin birer sebebi illaki vardır, sen bu cümleyi nasıl bitirirsin? Bu ülkede yaşadığım için kendimi şanslı hissediyorum. Çünkü? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Teόmάń Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Ucuz ve kirli siyaset, rezalet bir ekonomi, milyonlarca mülteci, niteliksiz vasıfsız politikacılar, sadakate ve torpile dayalı bir sistem, mutsuz ve bıkkın insanlar. Bakınca şanslı hissedebilecek bir özellik göremiyorum. 0 0 Yorumla
Stalk_hesabidirr Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Türklüğü Türkiye'de yaşamayı gurur verici olarak görüyorum. 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. Çünkü Atatürk miras bıraktı ve bu ülke zor kazanıldı 2 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl şanslı hissetmiyorum sadece daha da kötü birkaç ülkede doğabilirdim diye geçiştirebiliyorum 1 0 Yorumla
hakantrnxx Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Bu ülkede yaşadığı için kendini şanslı hissedenin beynini s*keyim 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl Hiç hissetmiyorum hatta her kötü olayda şans olsa zaten burada doğmazdım diyorum. 1 0 Yorumla