Aile kasası fikri sizce güzel mi?

Şöyle bir şey gelmişti aklıma geçenlerde: Erkeğin çalışıp da kadının çalışmadığı evliliklerde, kadın bazen erkeğin elinden para almayı biraz ''kırıcı'' bulabiliyor. İşte bu durumda aile kasası diye bir şey olacak ve erkek; kazandığı parayı o kasaya koyacak, kasanın iki anahtarı olacak, anahtarın birisi erkekte, öbürü ise kadında olacak ve böylece kadın, erkekten değil kasadan parayı alacak.

Kasa dediysem öyle büyük bir şey düşünmeyin. Ufak ama güvenli bir kilide sahip bir kasa da yeterli.

Aile kasası fikri sizce güzel mi?
Cevapla