Sınıfta kaldım kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?

kendimi resmen aptal gibi hissediyorum birde ailevi sorunlarım var, bunlar bana fazlasıyla yettiği halde birde sınıfta kaldım.. ne yapmalıyım sizce kendimi aşırı çaresiz hissediyorum. ailemden nefret ediyorum bana hiç unutamayacağım şeyler yaşattılar

Sınıfta kaldım kendimi çok kötü hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla