Bu doktorların fakir edebiyatı yapması sıkmadı mı artık?

Aile hekimi maaşı 20 bin, ödeneklerle beraber. Sanki hepimiz refah içinde yaşıyoruz, bir tek doktorların parası enflasyona uğruyor. Asgari ücretle geçinmeye çalışanlar bu kadar ağlamıyor. Size ne oluyor, sen de 2500 liralık kuaföre gitmeyiver, bunun sorumlusu bizler miyiz
Bu doktorların fakir edebiyatı yapması sıkmadı mı artık?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi diyeceksiniz ki 300 hasta bakıyorlar günde. 2 aydır hastaneye randevu almaya çalışıyorum. Dolu diye alamıyorum. Gittiğimde boş boş oturuyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Bana boş yapmayın. Aç gözlüler, para yetmiyor diye eylem yapıyorlar. 5 bin lirayla kirada oturan adam dururken komik yani
Bu doktorların fakir edebiyatı yapması sıkmadı mı artık?
Cevapla