Kadınlar niye evlilik ve çocuk delisi?

Cidden anlamadığım bir şey var. Bunu bir kadın olarak soruyorum: Kadınların yüzde sekseni neden evlilik ve çocuk delisi? En kariyerine odaklı olan bile evlenip çoluk çocuğa karışmayı düşünüyor. Yani anlamıyorum. Evlenmeyi ve çocuk yapmayı düşünmeyen yok mu? Ben mesela ciddi ciddi düşünmüyorum, hatta çocuk da hiç sevmem, tahamül edemem. Peki siz?

Evlenip çocuk yapacağım.
Evleneceğim ama çocuk yapmayacağım.
Evlenmeyeceğim ve çocuk da yapmayacağım.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınlar niye evlilik ve çocuk delisi?
Cevapla