3LÜ ARKADAŞ GRUBUNDA DIŞLANIYORUM KENDİMİ DEĞERSİZ HİSSETMEMİ SAĞLIYORLAR?

Bu aralar sürekli ikisi Kızılay'a ve birbirlerinin evine gitmeye başladılar ben ailem çalıştığı için her zaman müsait olamıyorum ama bunu bildikleri halde bilerek onları ektiğimi söylediler ayrıca bir yere gidecekleri zaman bana geleceksen gel şeklinde söylüyorlar onu geçtim en yakın arkadaşım diğeri için ta Kızılay'a evinin önüne kadar gidiyor ama bana gelince parkta kapının önünde oturalım diyor sizce kafamda fazlamı abartıyorum yoksa haklı mıyım?

3LÜ ARKADAŞ GRUBUNDA DIŞLANIYORUM KENDİMİ DEĞERSİZ HİSSETMEMİ SAĞLIYORLAR?
Cevapla