Babamın 81 yaşında olduğunu arkadaşlarıma söylemeye utanıyorum. Normal mi?

Ben 18 yaşındayım, yani anlayacağınız üzere babam 63 yaşındayken ben doğmuşum. Annemle yaş farkını sorarsanız aralarında çok var. Arkadaşlarımla baba konusu geçince söylemeye utanıyorum, nasıl üstesinden gelirim bunun

Güncellemeler
+1 yıl
Bakın yanlış anlaşıldı babamdan utanmıyorum, babamdan asla utanmıyorum. Çok sevşyorum, Allah başımızdan eksik etmesin ama bir tane öğretmenim ben küçükken dalga geçince sınıf önünde ayağa kaldırıp etkisi kaldı. Babamla asla bir sorunum yok, kendisine bu olayı hala bahsetmedim üzülmesin diye. Aramız çok iyidir, ruhu çok genç bana hep yoldaş arkadaş olur ama mesela ondan utanmam değil saçma sapan insanlar yüzünden
Babamın 81 yaşında olduğunu arkadaşlarıma söylemeye utanıyorum. Normal mi?
Cevapla