twittera gir de bak. Herkes İstanbul'a kış geldi diyor. burada hava asla göterdiği gibi hissedilmez hem. şu an dışarda hissedilen rahat 12 filandır. çok soğuk diyorum anlatamyorm. zaten insanlar artık çekete hırkaya geçmiş dışarda
valla niyetim de oydu. yanıma alacaktım :) şimdi değişti gibi. bakalım umarım düzelir ben gelene kadar. ama merak etme sen gibi kıçım donmaz benim sağlamdır :):) :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
G*tüm tutuşmak üzere, Antalya öyle sıcak. :D
aynı ülke ama farklı kutuplar resmen
Avrupadayım ve çok güzel hafif serin bir hava var
Komşuyuz Pendik bende
üşümüyon mu ya
Tüm camlar kapalı baya soğuk
aynı durumayız. ah konuşun böyle ya. Diğer şehridekiler de hep abartyorsn deyip duruyor.
Düne göre daha sıcak valla
nere ora
İstanbul. Ora nere
Ha kartalmış dibimdesin, Maltepe bende
Dğn de soğuktu bugün de soğuk ya. İnsanlar zaten dışarda hırkaya filan geçmiş
Evet dolgu alanından geldim az önce, bazıları bayağı kalın kıyafetlerle geziyordu
Benim de burnumun ucu dondu
vallahi ya. hasta olacaz
Millet sıcak diyor kafayı yiyeceğim djdj
ya onlar İstanbul'da değl. karadeniz ve biz böyle değiştik. diğer ege akdeniz filan yanıyordur
serin hava geldi ne güzell
serin nedir ya basbaya buz 😐
neresi orası acaba
İstanbul
söz konusu istanbulsa baska sözöüm yok hakime hanım oranın havası ayrı dikkat et hasta olma
şu an tam hastalanma havası. Şaşkınlıklardaym çünkü eylülün 1i gördüğüm en sıcak gündü. 3gün sonrası böyle döndü. siz nerdesnz
elazığ ve serin b hava var Şu an güzel esiyor
Valla benmde bîtaraflarım dondu
Ankara'da fena esiyo dün boxer bugün sort😅
Ankara da bizden
Siz sanki daha sert gibi sorttsn tayt hirkaya sert geçiş yapmissiniz 😅
Soğuk mu? nerde yaşıyorsun sen?
ist yazdık ya
Kısa kolla terlikle şu an dışardayım
nere ora
Tunceli
hadi lan nerde yaşıyorsun..
istnblll
kaç derece ki. donmuş totoşşş
20 gösteriyor ama alakası yok. çok daha soğuk
senin içine bişey kaçmış. 20 derecede ne soğuğu mk.
twittera gir de bak. Herkes İstanbul'a kış geldi diyor. burada hava asla göterdiği gibi hissedilmez hem. şu an dışarda hissedilen rahat 12 filandır. çok soğuk diyorum anlatamyorm. zaten insanlar artık çekete hırkaya geçmiş dışarda
hadi yaa ben o zaman çanta içeriğimi değiştireyim :)
gezmeye mi geliyon
yanii evet normalde İstanbul'da yaşıyordum. şimdi bodrum da. ziyaret gibi bişey 4-5 gün.
bugün gelseydin keşke. şortla filan 😂
valla niyetim de oydu. yanıma alacaktım :) şimdi değişti gibi. bakalım umarım düzelir ben gelene kadar. ama merak etme sen gibi kıçım donmaz benim sağlamdır :):) :)
tam şu havada gelseydin görürdün var ya 😂
neyiiiiii 🤣🤣🤣
g*tünün donmuş halini 😂
dış çeperi sağlamdır, ne soğuklar ne ayazlar gördüü donmaz oo bilirim 🤣🤣🤣 sende sıcak su torbası yapta ver ateşi 😁😊
Kalın bişeyler al üstüne.
şu an yorganın altndaym 😂
Yorgana rağmen sadece popişin donuyorsa sorun onda o zaman 😂
şu an ısındı o yorgan sayesnde 😂
Tamam ısındığına göre sorun kalmadı. Soruyu silebiliriz 😂
Adanada yaniyorum uleyn...
siz kış nedir bilir misinz aceba
O buraya ugramiyor🤣🤣 adanali degilim afyonluyum ama adanaya is yuzunden yaşiyorum ama insan oglu su gibiyiz girdiğimiz kaliba uyum sagliyoruz
kaç derece şu an ora
27 galiba
leğene sıcak su koy, otur madem
Kış geldi galiba benim calişma zamanim geliyor 😂
yazdna direkt kışa fırladık
Aynen valla 😂
Bi saplak atsak ısınır belki
az erkek ol da gizliden çık 😂
Canım kizdirdiysam özür:)
Abartıyorsun, şortlayım
hangi şehir hangi semt?
İstanbul erenköy
senin vucür sıcak demek ki. şehir soğuk
Ev sıcak, at et şort geziyorum
Atlet
Çoook sıcak yaaaa havaaaa yaniyozzz zilli 😈😈🔥😊
çok farklı çoğrafyaları yaşıyoruz
Çokmu sıcak geceleri nasıl yatıyorsun
İstanbul bunaltıcı halen ya
ne diyorsun ya 🙄
Bi anda iyi soğudu havalar
bu kadarı fazla ya 🙄
Yaz geri gelse demi
baharı yaşasaydık ya güzel güzel bu ne
Nerde yaşıyorsun senn
İstanbul
Yorgan felan çıktı desene
oo camlar filan kapattk biz. ben zaten şu an yorganın altndaym
Kalın giyseydin sort mu giydim dedin ne
yok. kışlıklara geçtim artık. zaten şu an da yorganla yatyom
Yok erken geçmişsin sen daha ısınır
o ısınsa da hasta olacaz biz. tam hasralanma havası
Mevsim geçişi dikkat edeceksin işte
Adana yanıyor
oralar ayrı dünya. güney kutup
Aynen sen neredesin ki
İstanbul
İstanbul o kadar soğudumu
kar yağsa şaşırmam. 20 derece görünyor alakası yok.
Çok sıcak ölcez
güney kesim mi
Az daha sağında kalıyoruz
Taşa oturma
Kartaldaysan ne yapalım. Düzce ben de.
Düzcedeysen bana ne asıl
Keşke hep soğuk olsa
kesin antalyalısın 😂
adana ya da
İzmir
Biraz soğuk
Sıcak
Sıcak burası
Hmm altında ne var