Tek sinemaya gittim çok mu yalnızım?

Öyle yalnızım ki kimsem yok.. öylece filmi izledim mısırımı kolamı aldım baktım mısırı bitirmiyorum Avmden çıktım kalan mısırımı bir çocuğa verdim sana ikram edebilir miyim dedim yakışıklı hemen aldı :D mutlu oldum öyle müzik dinleyerek eve geldim ))

Tek sinemaya gittim çok mu yalnızım?
Cevapla