Daha şehir uyanmadı herkes küfür ederek uyanmanın derdinde bense saf bi mutluluk içerisindeyim.😀😀😀
Günaydın KS 🖐😃😘
Daha şehir uyanmadı herkes küfür ederek uyanmanın derdinde bense saf bi mutluluk içerisindeyim.😀😀😀
Günaydın KS 🖐😃😘
Bencede kimse sabahın yaşattığı keyfi tadmayi bilmiyor. Herkes uyuma peşinde ama sabah uyanınca kendimi daha pozitif daha iyi hissediyorum. Verdiği huzur başka. Mesela yürüyüş falan yapıyorum. Sahil kenarı termosuma kahvemi yapıyorum. Oturuyorum içiyorum. Muazzam haz veriyor.
🙂🌺
Günaydın.
Saat 05-06 arasını seviyorum. Henüz kimse uyanmamış oluyor ya da alarmları yeni yeni çalıyor. Sokaklar sessiz, tek tük araba geçiyor.
Fırınlar ışıklarını yakmış, ekmek satışına başlamış. Bir sakinlik hakim.
Hoş oluyor.
Günaydın aslında çok haklısın sabah saatlerinin belli bir aralığı var bu qralık insana gerçek anlamda aşırı derecede bir huzur veriyor insan balkona geçip çayını kahvesini içerken kafasını biraz daha dinleyebiliyor.
evet niyeyse zaman geçtikce ses azalıyo artıyor mesela sabah kısık sesle müzik dinlersin normal de sessiz fazla duyamazsın ama gece dinlersin çok çıkar sesi çözemedim bende
Cevap
21Cevap
Bana vermiyor.
Günaydın superReyiss
Arazi şartlarına uyum sağlamışsın :)
Ben Şafak operasyonu yemiş gaspçı gibi uyanıp , öğleye kadar söven taraftayım 🥺
Var var belli güzel şeyler olmus. Hee ne oldu bilmiyorum ama alllah bu mutluğun devamını getirsin :)
Haydaaa , kendıne de öyle demezsin be superReyiss 😂
Saygılar efendım 😂
Yhaa demesene öyle beeee ☺️☺️
Kendıne iyi bak superReyisss
Huzur veriyor.
Ama ben daha çok gecenin sessizliğini seviyorum.
Gecenin ıssızlığının verdiği huzur daha güzel bence
Ne sakini 8ş yerinde mesaiye baslayan ic8n skainlik uzak
Bir gece sakinliği kadar güzel olmasa da sabah sakinliği de güzel tabi. Ama en güzel yanı hafif serin olması.
Hayırlı sabahlar 🙋
hiç bişi hissettirmiyor aynı yolumu aynı adımlarla yürüyorum ((:
Evet, sabahın o temiz havasını içime çekmeyi seviyorum.
Evet o yüzden her sabah ya sabah beşte ya da altıda uyanıyorum kxjxj
Gece 2 ile sabah 6 aralığında dünya güzelleşiyor sanki
Ben geceyi severim gecenin sessizliğini sakinliğini
Günaydınn 🤗🙏⚘
Bana mı bu çiçek gizli😃
Evet size ⚘
Karanfil dostluk demek ☺
Erken saatler huzur verici
Gecenin sessizliğini severim ben
Doğru diyorsun büyükanne
İşte o sükunette yürüyüşe çıkacaksın , 15-20 dk deniz kenarında oturup kafa dinleyeceksin. Sonra millet uyanırken eve geleceksin..😇Nasıl ama…?
pek huzur vermiyor
Veriyor.. Ve sabahlayin uyandığımızda beynimiz ferahlamış gibi olur.
Çok fazla hemde
Gecenin sakinliği daha güzel :/
Ben hareketli karmaşık halleri daha çok seviyorum
Uykumu almışsın huzur veriyor almamışsam abboww.
Geceyi daha çok seviyorum. gunaydin sana
Hem d nasıl seviyorum bu saatleri🥰🙏
Bna gece yarısı veriyor
Özellikle 6 7 gibi
Evet
Yok vermiyor
Sabahın o sakinliği ile 🥰❤️😘😘😘güzel gider...
Benim canım sıkkın
Evet huzur veriyor
Evet
Evet
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?