Yaşım küçük tecrübesizim ama yine de kimseye güvenemiyorum, neden?

İnsanlara çok temkinli yaklaşıyorum sadece bir kaç tane yakın arkadaşım var onlar dışında kimseyle konuşmuyorum insanlara hep bir acaba ile yaklaşıyorum hep kötü niyet arıyorum ama bence ben de o kadar kötü niyetli sayılmam ama nedenini hiç bilmiyorum
Yaşım küçük tecrübesizim ama yine de kimseye güvenemiyorum, neden?
Cevapla