Babam para vermiyor, üstüne benden para istiyor. Bu yaptığı babalığa sığar mı?

20 yaşındayım üniversiteye başlıcam şoka girdim çalışmaya 3 bin tl alıyorum part çalışıyorum zaten bi de yemek kartı verdiler hiç harcamadım sadece gıda alışverişi yapabiliyorsun ben yemeğe para harcamak istemiyorum babama dedim gel markete alışveriş yap bana para ver o da bana diyor ki aldıklarımı sen yemezsin o zaman tüm gün evde yatıyor çalışmıyor ben ihtiyacımı karşılamak için çalışıp 3 bin alıyorum o bile üniversiteye başlayınca yetmeyecek adamın dediği lafa bakın haksız mıyım

Babam para vermiyor, üstüne benden para istiyor. Bu yaptığı babalığa sığar mı?
Cevapla