İnsta kullanıcıların paylaşımlarını görmek sizinde moralinizi bozuyor mu?

Sanki türkiyede sadece ben, orta halli olmama rağmen onları görünce fakirliğin dibine vurmuş hissediyorum.
Hep mutlular, anneme kurşun döktüresim geliyor. Sanki bir ben lanetlenmişim gibi.
Herkes seviliyor. Herkes güzel anasını bir çirkin tipsizi yokmuş gibi. Sanki bir ben sivilce lekeli yüzle savaşıyorum. Eskiden bakmak iyi gelirdide şimdi moralimi bozuyorlar ya. Sizdede öyle mi? 😅🤣

İnsta kullanıcıların paylaşımlarını görmek sizinde moralinizi bozuyor mu?
Cevapla