18 yaşında bir oğlum var, önceden çok uysal uslu bur çocuktu ama son iki yılda çok kötü birisi oldu. Hep internet ve arkadaş ortamı yüzünden. Irkçı, faşist, kadın düşmanı oldu. Sürekli azınlık düşmanlığı vs. içeren sözler söylüyor, odası da faşist simgelerle dolu.
Kadın düşmanlığı da öyle bir boyuta geldi ki bana bile saygı göstermiyor artık. Ben kızıyorum sen ne anlarsın kadın deyip kahkaha atıyor. Benim çalışmamı da istemiyor bu konuda sık sık kavga ediyoruz ki ben babasıyla ayrıyım iki çocuğumla birlikte yaşıyorum. Kızkardeşine de çok kötü davranıyor alay ediyor sürekli ve çok baskıcı.
Oğlum neden böyle oldu? Ne yapmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer