Askeriyeyi niye yol geçen hanına çevirmişler?

Bu mesleğin bir ağırlığı var ortalık yok adresini bulurum yok numaranı bulurum diyen uzman çavuşla dolmuş gerçekten hayırdır yani herkes üstüne alınmasın da. Bir şikayette bulunsam sicilin kirlenecek ne bu hava
Askeriyeyi niye yol geçen hanına çevirmişler?
Cevapla