Şöyle söyleyeyim aslında evliyim fakat dini nikahlı. Yanlış anlaşılma olmasın resmi nikahımızı ertelemek zorunda kaldığımız için bu şekilde oldu. Ortada bir sorun yok yani. Eşim asker bu yüzden izin gününde nikahımız oldu. Biraz yangından mal kaçırır gibi fakat bunda da kötü bir niyet yoktu. Çevremiz falan da biliyor evli olduğumuzu ama tepkilerinden korkuyorum.
Biz zaten hemen çocuk istiyorduk ama bu şekilde olmasını beklemiyorduk.
Şu an sadece bir şüphe kesin değil yüksek ihtimalli de hamileyim ama eşim çok sevindi ailelerimiz de fakat çevreden hamile olduğun için mi evlendiniz baskısından çok korkuyorum. Nasıl atlatabilirim?
Biz zaten hemen çocuk istiyorduk ama bu şekilde olmasını beklemiyorduk.
Şu an sadece bir şüphe kesin değil yüksek ihtimalli de hamileyim ama eşim çok sevindi ailelerimiz de fakat çevreden hamile olduğun için mi evlendiniz baskısından çok korkuyorum. Nasıl atlatabilirim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer