Evrim gerçekse eğer neden tüm canlılar arasında sadece insan bilim yapma yeteneğine sahip olabilecek şekilde evrildi. Amaç ne?

Günümüz de tüm canlılar arasında insanla birlikte evrim geçirenler de dahil olmak üzere, sadece insan diğer canlıları inceleyip, onlar üzerinde sorgulama ve araştırma yapabilirken, diğer canlılar neden insan üzerinde araştırma yapamıyorlar? Evrim sürecinde bu özellik neden sadece insana verilecek şekilde gerçekleşmiş? Evrende her şey bir amaca hizmet etmek zorunda iken buradaki Amaç ne? Kim veya hangi varlık bunu neye göre belirlemiş? Amacı ne?

Evrim gerçekse eğer neden tüm canlılar arasında sadece insan bilim yapma yeteneğine sahip olabilecek şekilde evrildi. Amaç ne?
Güncellemeler
+1 yıl
Neden sadece homosapiense hayatta kalabilecek zekaya sahip özelliklerle donatıldı? Amaç ne?
Evrim gerçekse eğer neden tüm canlılar arasında sadece insan bilim yapma yeteneğine sahip olabilecek şekilde evrildi. Amaç ne?
Cevapla