Erkekler bencil ve düşüncesiz değil mi (nafaka mevzsusu)?

Kadın seninle evleniyor, sana kadınlık yapıyor, çocuk yapıyor, senin çocuğuna bakıyor.

İş boşanmaya gelince "ben nafaka vermem, benden önce nasıl geçiniyorsa öyle geçinsin" diyorlar, öyle diyemezsin işte.

Ne olursa olsun geçinmesi için ödeyeceksin.

Evlendiysen, boşanınca da ödemek zorundasın.

Şunu da söylemek istiyorum...

nafaka alması için kadının, seninle uzun süre evli kalması gerekmez ( kanuni açıdan söylemiyorum, düşüncemi söylüyorum)...

sana kadınlık etmesi, çocuk vermesi de gerekmez. Evlendiysen, boşanınca da ödeyeceksin hem de i't gibi.

"Eşitlik" diyecekseniz gidin bunları "eşitlik" diye çığıranlara söyleyin.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben sadece 4 ay evli kaldım.

Hamileydim, çocuğu aldım, ruhu bile duymadı. Şimdi 6k para alıyorum, keyfini sürüyorum. Nasıl olsa, evlilik, sevgili düşünmüyorum. Ödesin dursun.😂
Erkekler bencil ve düşüncesiz değil mi (nafaka mevzsusu)?
Cevapla