Hamile karısına onu sevmediğini, mutlu olmadığı söyleyen eşe rağmen aile bozulmasın diye uğraşılmalı mı?

Hamileyim ve eşim bana beni sevmediğini, mutlu olmadığını söyledi. Ben eşimi seviyorum ve de yuvamız da bozulsun istemiyorum. Sizce beni sever diye uğraşayım mı yoksa bitmiş mi artık? Eğer bana kalsaydı, ben ölene kadar ona sadık olur, el üstüde tutardım, asla ayrılmazdım. Zaten hayalim hayatımda sadece o olmuş olmasıydı, başka kimseyi gözüm hiç görmedi.

Hamile karısına onu sevmediğini, mutlu olmadığı söyleyen eşe rağmen aile bozulmasın diye uğraşılmalı mı?
Cevapla