Erkekler, Akran zorbalığı yaşıyorum ne yapmalıyım?

sınıfımıza bir keko tarzı cüsseli bı çocuk geldi geçen sene ilk dönem fazla samimi değildik 2. donem baya samimi olduk sonra birgün bunlar bana karşı sebepsiz yere küstü biri kağıt atıyor sıramin altına birşeyler atıyorlar sırayla sıkıştırıyorlar vb işte birisi çıkışa gel seni bitircez dedi birisi tehdit mesajı yazdı ben baya bı kaçtım aslında hepsi korkagın teki ama o dediğim yeni gelen çocugun arkası kalabalık çingene olduğu için ondan ben baya bı kaçtım en sonunda eve de gidemiyorum baktım kaçış yok müdüre dedim o günde yırttım abimgile de söyleyemedim çingene olduğu için çocuk sonra sabah hep birlikte gittik bana yalan yanlış yapmadigim şeyleri dedi tehdit etti söylerim bana böyle yaptı falan dedi ağzımı da açtırmıyor sonra neyse gel barışalım dedi bende tamam dedim başka çare yok çünkü ama bunlar her fırsatta beni aşşağlıyor son senem ama bunlardan kurtulmak için ne yapmalıyım?

Erkekler, Akran zorbalığı yaşıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla